Реєстрація майна

Консультація – інформування клієнта про механізми і способи вирішення тієї чи іншої проблеми, а також про наявність можливості для досягнення тієї чи іншої мети, спрямована на внесення ясності в ситуацію, в якій знаходиться клієнт, а також надання інформації про правові наслідки, які можуть виникнути. За способами надання, юридичну консультацію можна розділити на усну і письмову.

План роботи:
  1. Консультація.
  2. Укладання договору на надання правової допомоги.
  3. Збір необхідної інформації.
  4. Підготовка пакету документів для реєстрації майна.
  5. Складання необхідних процесуальних документів.
  6. Проведення реєстрації майна.
  7. Отримання довідки з майнового реєстру.
  8. Підписання акту приймання наданих правових послуг.
Перелік необхідних документів:
  • Копія паспорта власника майна.
  • Копія ідентифікаційного номера власника майна.
  • Технічний паспорт на майно.
  • Оригінал довідки характеристики об'єкта.
  • Оригінал декларації про введення в експлуатацію об'єкта.
  • Оригінали документів на землю.
  • Оригінали правових документів які підлягають реєстрації.
  • Оригінал довіреності (для представника).
  • Оригінал виписки про присвоєння кадастрового номера.
  • Землевпорядна документація.
  • Рішення про перейменування вулиць (за потребою).
Консультація адвоката по реєстрації майна здійснюється тільки за попереднім записом.

Ви можете записатися на консультацію будь-яким зручним способом:
заповнивши спеціальну форму на сайті;
надіславши листа на електронну пошту advokat.no.problem@gmail.com;
замовивши зворотний дзвінок або зателефонувавши за телефонами:

+38 (063) 630-83-33
+38 (096) 630-83-33
+38 (066) 630-83-33

Ми прагнемо забезпечити максимальний комфорт
Записатися
на консультацію
error: Content is protected !!