Присвоєння індивідуальної поштової адреси

Консультація – інформування клієнта про механізми і способи вирішення тієї чи іншої проблеми, а також про наявність можливості для досягнення тієї чи іншої мети, спрямована на внесення ясності в ситуацію, в якій знаходиться клієнт, а також надання інформації про правові наслідки, які можуть виникнути. За способами надання, юридичну консультацію можна розділити на усну і письмову.

План роботи:
  1. Консультація.
  2. Укладення договору на надання правової допомоги.
  3. Збір необхідної інформації.
  4. Складання необхідних процесуальних документів.
  5. Підготовка пакету документів для надання в Міськраду на присвоєння окремої поштової адреси.
  6. Отримання рішення про присвоєння окремої поштової адреси.
  7. Підписання акту приймання наданих правових послуг.
Перелік необхідних документів:
  • Копія паспорта власника.
  • Копія ідентифікаційного номера власника.
  • Копія технічного паспорта на майно.
  • Копія інформаційної довідки про реєстрацію майна.
  • Копія технічного паспорта на майно.
  • Копії правових документів на землю
Консультація адвоката по присвоєнню окремої поштової адреси здійснюється тільки за попереднім записом.

Ви можете записатися на консультацію будь-яким зручним способом:
заповнивши спеціальну форму на сайті;
надіславши листа на електронну пошту advokat.no.problem@gmail.com;
замовивши зворотний дзвінок або зателефонувавши за телефонами:

+38 (063) 630-83-33
+38 (096) 630-83-33
+38 (066) 630-83-33

Ми прагнемо забезпечити максимальний комфорт
Записатися
на консультацію
error: Content is protected !!