Оформлення спадщини

Консультація – інформування клієнта про механізми і способи вирішення тієї чи іншої проблеми, а також про наявність можливості для досягнення тієї чи іншої мети, спрямована на внесення ясності в ситуацію, в якій знаходиться клієнт, а також надання інформації про правові наслідки, які можуть виникнути. За способами надання, юридичну консультацію можна розділити на усну і письмову.

План роботи:
  1. Консультація.
  2. Укладання договору на надання правової допомоги.
  3. Збір необхідної інформації.
  4. Підготовка пакету документів відкриття спадкової справи в реєстрі.
  5. Складання необхідних процесуальних документів.
  6. Збір необхідної інформації і документів для оформлення спадщини.
  7. Супровід при отриманні свідоцтва на право на спадщини за законом.
  8. Реєстрація свідоцтва на право на спадщини за законом.
  9. Підписання акту приймання наданих правових послуг.
Перелік необхідних документів:
  • Копія паспорта спадкоємця.
  • Копія ідентифікаційного номера спадкоємця.
  • Технічний паспорт на спадщину.
  • Оригінал довідки характеристики об'єкта.
  • Оригінал правового документа на спадщину.
  • Документи які підтверджують родинні зв'язки.
  • Довідка про те, хто з померлим був зареєстрований на момент смерті.
  • Супутні документи які необхідні для роботи Адвокату.
Консультація адвоката по оформленню спадщини здійснюється тільки за попереднім записом.

Ви можете записатися на консультацію будь-яким зручним способом:
заповнивши спеціальну форму на сайті;
надіславши листа на електронну пошту advokat.no.problem@gmail.com;
замовивши зворотний дзвінок або зателефонувавши за телефонами:

+38 (063) 630-83-33
+38 (096) 630-83-33
+38 (066) 630-83-33

Ми прагнемо забезпечити максимальний комфорт
Записатися
на консультацію
error: Content is protected !!